Термінові новини від Київстару: стосується кожного абонента, що потрібно зробити

Новини

Київстар зробив важливу заяву про відновлення послуг після атаки хакерів

Після хакерської атаки, через яку понад 20 млн. клієнтів залишалися кілька днів без зв’язку та інтернету, Київстар порадував у мережі Х ще однією гарною новиною про відновлення низки послуг.

Йдеться про роботу мобільного додатку компанії Мій Київстар. Він нарешті запрацював і телеком-оператор нагадав, які послуги тепер доступні клієнтам у програмі.

Зокрема, можна дізнатися:

Стан рахунку та залишки грошей на ньому;

Перевірити умови тарифного плану;

Поповнити рахунок;

Переглянути історію своїх витрат за останні 2 місяці;

Змінити тариф на новий;

Зіграти в ігри прямо у додатку.

При цьому у компанії попередили, що ще продовжують працювати над поверненням у додатку персональних пропозицій абонентам. У Київстар подякували абонентам за підтримку та розуміння.

Мобільний оператор нещодавно поділився, що 99% базових станцій на підконтрольній Україні території – у працездатному стані, а клієнтам доступні всі основні базові сервіси.

У метрополітені Києва та Харкова відновлено швидкісний мобільний інтернет. Клієнтам доступні всі основні базові сервіси: послуги зв’язку та мобільного інтернету, SMS, послуги міжнародного голосового роумінгу та інші. Магазини “Київстару” відновили надання клієнтам більшості сервісів.

Також у компанії заявили, що продовжують покращувати роботу послуги “Домашній Інтернет” у Києві та низці інших міст. Також найближчим часом буде знято обмеження швидкості мобільного інтернету. У ряді країн Європи, а саме в Німеччині, Чехії, Польщі та інших країнах запрацює швидкісний мобільний інтернет у роумінгу.

У Київстар поінформували, що компенсації абонентам почнуть надавати після стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Буде офіційна інформація про те, яку компенсацію нададуть постраждалим. Тому абонентів просять набратися терпіння.